Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už si nevzpomenu, kde jsem tento historický povzdech četl, ale platí myslím dodnes: Politika jako sůl potřebuje slušné lidi, ale nemá nic, čím by je přilákala.

spolehlivě mě pobaví takové neškodné politické hašteření, tedy neškodné v tom, že by něco měnilo

0 0
možnosti

Nevím, ale oproti vládě Agrofertu jsou nějací Seďové neškodní....  Nějak mi to heslo "ANO bude líp" nesedí, mám rád čitelnou demokracii a ne vlivy nějakých finančních skupin, tahajících za nitky své loutky a dělajících z lidí blbce.

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak lehce se kolem mne motá myšlenka, že Babišovi se asi moc tleskat nebude..... Tedy se to provalí. Jeho skalní si samozřejmě budou nějakou dobu dělat paci-paci (jako to bylo např. s Klausem), ale jinak nic moc. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1399x
Pracuji jako pedagog, vědec a zastupitel v UH. Na FF MU v Brně jsem vystudoval několik oborů. V doktorském programu se specializoval na ekonomické dějiny měst a obcí.

 

www.facebook.com/jan.zapletal.1272

Seznam rubrik