Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

President jakéhokoliv státu, by měl prokázat značnou moudrost. Ten náš je zaseklý křupan.

5 0
možnosti
FS

Alkohol rozkládá psychiku a ničí i fyzickou kondici.

9 0
možnosti
Foto

Ono existuje něco jako obecně sdílený náhled na předválečné období? TGM nejdříve byl, pak vůbec nebyl, pak trochu byl, pak ještě trochu více, potom zas trochu méně atd.

1 0
možnosti
VS

A tím jste nám chtěl říci co?;-D

0 0
možnosti
JL

Vazeny pane. Jak muzete kritizovat cloveka, trery se nadychal prazskeho vzduchu. Tim, oproti dobrym prazakum, vystupuje jako osoba, ktera je "o kapanek chytrejsi" nez ti z tech "provincii. Hlavne ti, co prisli z vysociny.

1 0
možnosti
JK

Napsal jsem něco podobného. I když já se tady na blogu Ferdinandem Peroutkou napůl nedobrovolně zabývám už nějaký čas. Napsal jsem totiž, že Ferdinand Peroutka byl novinář, kterému ostatní nesahají ani po kotníky, a že jedině srovnatelná s ním je Oriana Falaci (samozřejmě, že to bylo záměrně poněkud nadnesené tvrzení). Vy máte ode mě karmu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1399x
Pracuji jako pedagog, vědec a zastupitel v UH. Na FF MU v Brně jsem vystudoval několik oborů. V doktorském programu se specializoval na ekonomické dějiny měst a obcí.

 

www.facebook.com/jan.zapletal.1272

Seznam rubrik