Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M31a34r21t89i70n 78Š64i49k

10. 7. 2015 18:08

Děkuji, konečně někdo nahlas a výstižně napsal, že Šichtařová je především POPekonomka. Na druhé straně, nevím jestli to více vypovídá o ní, nebo o médiích, které jí neustále dopřávají sluchu a dávají nemalý prostor.

8 4
možnosti
Foto

Uvedenou debatu jsem neslyšel. Nicméně Ilona Švihlíková je osoba, z  jejichž názorů jde strach. Typicky "levicový ekonom"......

12 6
možnosti
Foto

Já osobně jsem od ní neslyšel jednu jedinou smysluplnou myšlenku.

11 3
možnosti
AP

Vzdy kdyz ctu neco od Sichtarove, nezbyva me, Nez ji dat za pravdu. A jelikoz je dobre hodnocena, asi to zadne placani nebude. Zato od vas čtu jen samé plivani na jiného. Vy zavidite?

22 8
možnosti
KV

K98a67r32e23l 75V76o50v92e46s

10. 7. 2015 19:53

Dobry fan klub !

0 1
možnosti
RC

Ale ona to opravdu rikala (MS):

http://euro.e15.cz/profit/sichtarova-eurozona-se-dohodla-na-rizenem-defaultu-recka-862635

Jen takova drobna otazka na pana, co vystudoval spoustu oboru: jak chcete resit bankrot statu, nez znehodnocenim domaci meny? Ano, ozebraci to domaci stradatele, presne ty stradatele, kteri zili, nebo dopustili, aby ostani spoluobcane zili, nad pomery. V tuto chvili fakticky Recky bankrot ozebracuje i zahranicni stradatele, kteri maji mnohdy nizsi zivotni uroven nez ti Rekove.

PS: nikdy jsem nepochopil posedlost politiku tituly: http://www.mesto-uh.cz/Articles/139129-2-Mgr+et+Mgr+Jan+Zapletal+PhD+5+kvetna+2015.aspx

14 0
možnosti
MB

Na těchto oficiálních stránkách, stejně jako na oficiálních stránkách jiných ( nepolitických) institucí, třeba soukromých firem, jsou prostě lidé, kteří něco vystudovali, s tituly uvedeni. P.S.:  Závidíte?

0 5
možnosti
KV

K89a38r48e87l 46V37o84v60e81s

10. 7. 2015 16:03

Velmi vystizne jste tu exibici pani Sichtarove popsal. Vsude byla, vsem to davno rikala, vse je ji jasne.... proste takovy zensky Kalousek. Karma.

5 20
možnosti
Foto

Zato vy jste evidentně nikdy nikde nebyl, ale kecáte jak Palacký.

12 3
možnosti
JM

Já jsem uvedenou diskusi neslyšel, ale mám k vašim vývodům (aniž bych chtěl obhajovat dámy ekonomky) mám jednu poznámku/námitku: Odhadovat ekonomický vývoj Řecka bez reflektování politického vývoje nejde. To, kam se Řecko za dobu trvání krize dostalo je čistě a výhradně výsledek politický. O předchozích 20ti letech a zejména období, kdy EU tlačila Řecko do Eurozóny ani nemluvě. Kdyby se Řecká a unijní politická reprezentace chovala ekonomicky racionálně, tak by k takovému průseru nedošlo a nebo by byl relativně jednoduše řešitelný. 

Stručně řečeno odhadovat ekonomický vývoj bez toho aniž bych spekuloval, co zase ti politici vyvedou nejde.

23 0
možnosti
Foto

Ekonomii jsem nevystudoval, ale z praktického života mám velmi silnou nedůvěru v tom co profesionální politici říkají.  Mainstreamová ekonomie je snaha  kolaborujících intelektuálů odůvodnit politické zásahy do výroby a směny.  Ale je fajn si občas někoho z vaší politické kasty poslechnout.  Člověk se totiž rád utvrdí v tom, že vše co si  o politicích a jejich rozhodnutích myslí je správně.

16 0
možnosti
JM

Nebyl jsem tak přímočarý, ale v principu jsem pánovi napsal totéž.

2 0
možnosti

No hlavně že vy jste letadlo...

2 3
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1399x
Pracuji jako pedagog, vědec a zastupitel v UH. Na FF MU v Brně jsem vystudoval několik oborů. V doktorském programu se specializoval na ekonomické dějiny měst a obcí.

 

www.facebook.com/jan.zapletal.1272

Seznam rubrik