Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Snad ani jedno z toho mi na ně nesedí. Jsou to primitivní občané, inteligenci nemají ani vrozenou ani získanou vzděláním. Já bych je pustila s cedulkou na zádech a na ní prosbu o toleranci chudáčků bez mozku.

0 0
možnosti

Soud je na stejné úrovni jako bolševické soudy za strhávání vlajek.

Jistěže je to provokace, ale performance a happeningy jsou na provokaci často postavené a bouřlivé reakce se předpokládají, takže záměr vyšel stoprocentně.

0 0
možnosti

Pane autore, mohl bych, prosím, v rámci své umělecké seberealizace přijít k Vám domů a rozřezat Vám třeba sedací soupravu nebo sekyrou trošku poupravit nábytek? Také po Vás nežádám, aby jste mne podporoval. Jen žádám, že dostojíte svému názoru a nepodáte na mne pak žalobu ani nebude požadovat náhradu škody, protože já Vám za to dám souhlas k prodeji toho uměleckého díla.:-P

6 2
možnosti
Foto

Čemu nerozumíte na větě:

"Vše mělo být řešeno pokutou, náhradou škody a případně podmínkou trestním příkazem."

0 0
možnosti

Můj názor: tohle není žádné umění, ale vandalismus. A tohle nejsou žádní umělci, ale banda zpovykaných spratků, kteří by si zasloužili někde za rohem pěkně zvalchovat. Zákonu (slušnosti) by tak bylo učiněno zadost. Bylo by to lepší, než na ně plýtvat zdroji, nechat se s tím zabývat úředníky (soudce), kteří jistě mají důležitější práci.

4 1
možnosti
Foto

Co v hlavě to v názvu. Zajímalo by mě kolik uždibují z dotací na kulturu.

2 0
možnosti

Svoboda není o tom, že si budu dělat co chci, ale hlavně o tom, že za své činy přijmu následky. Pokud jako umění zničím státní symbol, pak musím přijmout trest, který mi za to náleží. Nebo mi snad chcete říct, že když vám ustřelím hlavu a prohlásím to za šokující umění, tak bych neměl být souzen?

9 0
možnosti

je fakt, že v USA můžete skoro beztrestně zapálit vlajku USA, u nás by to asi projít nemělo. A tak zničení jakéhokoliv státního symbolu je prostě zapovězené. Nedávno byla aféra s komikem v Německu, který se pustil do kritiky Erdogana a ten ho zažaloval...podle mne dost správně, protože onen komik mohutně přestřelil, když se vysmíval malému přirození Erodgana...politika můžete kritizovat za jeho činy nesmyslná slova...ale co má s tím do činění jeho pohlaví....???? jen obrovský nemyslitel nevidí, že onen německý komik přestřelit, šel přes čáru,

a tak je to i se symbolem státnosti....pakliže není úcta k symbolu státnosti...tak ať jsou ti tři vyhoštěni..nemají tu co pohledávat...ať jdou tam, kde jim symboly státnosti nevadí a nemusí je ničit....nechápu jak si někdo může myslet, že rozstříhání kusu látky je umění...

Ale pane autore, přestože se v tomto tématu alespoň nyní na začátku debaty neshodneme, měl bych prosbu...můžete mi nějak posla tu vaši dizertačku? já bych si rád načetl něco o ekonomických dějinách měst...byl bych moc rád kdybyste to pro mne mohl udělat...děkuji

5 0
možnosti

J21a97n 61S75o41u11č11e35k

1. 7. 2016 7:31

Tak, jak jste ve Vašem příspěvku definoval umění, byste za umělecký počin zřejmě považoval třeba i naaranžování utonulého chlapce Aslana a jeho náslené vyfotografování, že? Asi nemám ten dnešní in názor, ale já jsem vždy považoval za umění takové dílo, při jehož vytváření musí jeho autor prokázat svůj um a smysl pro krásu. Pokud se dnes za umění považuje ničení nebo prezentace hnusu jen s účelem diváka šokovat, tak je tato společnost skutečně v hlubokém úpadku.

4 0
možnosti

Reakce typicke jako vzdy. Zalezi, na kom je umeni pachano, takove jsou reakce. Merit vsem stejnym metrem neumime, za to nalhavat si, to umime vyborne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1399x
Pracuji jako pedagog, vědec a zastupitel v UH. Na FF MU v Brně jsem vystudoval několik oborů. V doktorském programu se specializoval na ekonomické dějiny měst a obcí.

 

www.facebook.com/jan.zapletal.1272

Seznam rubrik